Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Az értékesítés alapszabályai

A két legfontosabb alapszabály: érdeklődőek legyünk, ne érdekesek, és soha ne bocsátkozzunk vitába a vevővel.

  • Kihagyhatatlan lépés a pontos igényfelmérés, az erre vonatkozóan feltett kérdések, hiszen sok esetben a vevő nem tudja, valóban mire van szüksége.
  • Láttassuk vele, hogy az ő érdekében „faggatjuk”, hogy azt a megoldást akarjuk nyújtani, ami a legjobban felel meg az ő igényeinek.
  • Ne terméket vagy szolgáltatást értékesítsünk, hanem megoldást. Egy vevőnek soha nem az eszközre van szüksége, hanem a problémája megoldására.
  • Tárjuk fel együtt a problémát, tudatosítsuk ezt a vevőben és arra adjunk megoldást.
Értékesítés - igényfelmérés - probléma megoldás

Ha valaki hűtőszekrényt keres, távolról sem hűtőszekrényre van szüksége, hanem hideg ételekre és italokra.

Olvasson tovább, és