Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

CRM tréning

Gyakorlati oktatás keretében ismerheti meg, hogyan növelhető az értékesítés hatékonysága CRM rendszer alkalmazásával.

Az oktatást követően tudni fogja, hogy

  • az Ön vállalati környezetében hogyan célszerű hasztnálni a rendszert,
  • hogyan mérje az értékesítésben résztvevő munkatársak teljesítményét
  • milyen eszközökkel egyszerűsítheti a cégen belüli és kívüli kommunikációt.

Hogyan növelheti értékesítési folyamatát egy kkv CRM rendszer használatával?

A tréning keretében erre a kérdésre keressük a választ. Az Ön vállalati környezetében tekintjük át, hogy

  • mi az értékesítés folyamata - az egyes lépések hogyan támogathatók CRM funkciókkal?
  • milyen szereplők vesznek részt az értékesítésben – hogyan mérhető tevékenységük?
  • hogyan lesz több ügyfél, újabb eladás a meglévő partnereknek?
  • hogyan gyorsítható a kommunikáció?
  • milyen eszközökkel kontrolálható a teljes értékesítési folyamat?

Hatékonyan, 2 órás időkeretben ismerheti meg a válaszokat a fenti kérdésekre. Saját adataival ki is próbálhatja, gyakorolhatja is a rendszert, hogy másnaptól már éles körülmények között hasznot is hozzon a CRM rendszer használata.

Az alábbi jelentkezési lap kitöltését követően munkatársunk az időpont és a további részletek egyeztetése céljából megkeresi Önt.