Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Forest CRM

Átláthatóság

Az Ön értékesítése során fontos az ügyfelekkel folytatott személyes találkozó vagy telefonos megbeszélés? Esetleg nagy értékű termékkel vagy szolgáltatással jelenik meg a piacon, melynek eladásához egy folyamaton kell végig haladni? A ForestCRM az értékesítési folyamat központú, annak hatékonyabbá tételéhez nyújt segítséget. Használatával:

  • az értékesítők több időt tudnak tölteni az ügyfeleknél,
  • tudni fogja, hogy kinek mikor, mit adott el,
  • kinek mit és miért nem adott el,
  • az eladásokban kinek mekkora szerepe volt,
  • mivel foglalkoznak az értékesítők és milyen eredményeket érnek el,
  • mely értékesítési csatorna milyen eredményességű.
ForestCRM - egyszerűen használható

Megengedhet magának egy CRM rendszert egy KKV?

Tekintse meg árainkat!

Egyszerű kezelhetőség

Azonnal használni tudja a ForestCRM rendszert: csak egy böngésző és internetkapcsolat szükséges. A használat módja 1 óra alatt elsajátítható. A képernyőket Ön és munkatársai szeretni fogják!

Virtuális titkár: adminisztráció csökkentése

Értékesítő munkatársait mentesítheti az adatbevitel jelentős részétől: a virtuális titkár funkcióval az adatbevitel központosítható, hatékonnyá tehető, a jövőben akár a mi munkatársunkra is delegálható.

Számla nyilvántartás

A ForestCRM rendszer lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti lehetőséghez kapcsolódó számlákat és azok fizetési státuszát nyilvántartsák. A programot arra is felkészítettük, hogy ezeket az adatokat akár automatikusan fogadja.

Regisztrálók adatainak automatikus fogadása

Önnek van egy website-ja, ahol a feliratkozást követően a jelentkezőket egyedileg lenne célszerű kezelni? Esetleg webshop-ot üzemeltet, ahol az eladást telefonos megkereséssel lehet elősegíteni? A ForestCRM automatikusan képes feliratkozók adatait fogadni és feladatot kiosztani a következő értékesítési lépés megtétele érdekében.

Integráció ügyviteli rendszerekkel

A ForestCRM előre definiált módon képes adatot átadni és fogadni. Így összeköthető meglévő rendszerekkel: vállalatirányítási rendszerrel, számlázóval, webshoppal stb.

Mindezt olyan áron, amelyet akár egy mikro vállalkozás is megengedhet magának!