Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Csoportmunka

Magas szintű csoportmunka támogatás

Ismerős a szituáció, amikor egy-egy nagyobb ügyfél esetén az információk összegyűjtéséhez megbeszélést kell összehívni: ki mikor mit mondott az ügyfélnek, milyen emailt küldött, a párhuzamosan futó üzleti lehetőségek éppen milyen státuszban vannak?

Az értékesítési folyamat hatékonyságnövelésének egyik kulcspontja a csoportmunka támogatása, melyet a ForestCRM magas szinten teljesít, mert:

  • három szintű jogosultsági rendszer használatával láthatjuk egymás feladatait és üzleti lehetőségeit, de csak azokat, amelyek munkánkhoz szükségesek,
  • egymásnak egy kattintással tudunk a feladatot delegálni az elfoglaltságok ismeretében,
  • könnyű számon kérni a végrehajtott feladatokat, mindenhez tartozik határidő,
  • ügyfélnek küldött emailek egy helyen megtalálhatók függetlenül attól, hogy ki küldte azokat,
  • láthatjuk egymás ForestCRM naptárát, melyet megjeleníthetünk Google vagy Outlook naptárban is.