Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Integráció meglévő rendszerekkel

ForestCRM kapcsolat meglévő rendszerekkel

A ForestCRM rendszerben lévő információkat fel lehet használni más ügyviteli programokban. Például a szerződéskötés után egy másik rendszerbe át lehet tölteni az adatokat és a megvalósítás pénzügyi kezelését ott lehet folytatni. Szükség esetén a számlák teljesülését meg lehet jeleníteni az értékesítők számára a ForestCRM-ben. Másik alkalmazási lehetőség, hogy a meglévő weboldalon regisztrálók adatai automatikusan kerüljenek a ForestCRM-be, ahol a lehetséges ügyfelek személyes kapcsolatfelvételének folyamatát lehet kezelni.

A ForestCRM nyitott rendszer abból a szempontból, hogy

  • biztonságos adatkapcsolatot lehet létrehozni külső rendszerekkel,
  • más program (pl. számlázó rendszer, Excel) adatokat tud lekérdezni,valamint
  • minden adattípust interfészen keresztül be lehet tölteni a ForestCRM-be (pl. meglévő weboldalról).

Az interfészek használatával olyan vállalatirányítási rendszerhez is kapcsolható, amelynek nincs CRM modulja.