Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

CRM Gyik

Általános kérdések

Forest CRM működésére vonatkozó kérdések

Általános kérdések

Mire használható a Forest CRM?

  • Kis vagy közepes cég kereskedelmi tevékenységeinek nyomonkövetésére, az értékesítők munkájának mérésére.
  • Jól használható olyan környezetben is, ahol egy-egy feladat megoldásában több munkatárs vesz részt, ezért a feladat - jó értelemben - „pattog” a végrehajtók között, mint a kosárlabdázók között a labda (a végcél a kosár…)!

Milyen szoftver és hardver szükséges a Forest CRM használatához?

Nincs szükség semmilyen újabb beruházásra: nem kell újabb program, számítógép, tárterület. Nincs installálás, üzemeltetés, adatmentés stb. A Forest CRM internet alapú szolgáltatás, használatához csak az internet elérése és egy böngésző futtatása szükséges.

Mit tartalmaz a Forest CRM előfizetési díj?

A Forest CRM előfizetési díj a csomagban meghatározottak szerint tartalmazza:

  • a felhasználók számára a szoftver használati jogát,
  • tárhelyet az adatok tárolására,
  • partnercégekkel kapcsolatos adatok kezelési lehetőségét,
  • rendszeres mentést az adatokról,
  • a rendszer üzemeltetéséhez szükséges folyamatos felügyeletet,
  • e-mail-es támogatást,
  • szolgáltatás végén az Ön adatainak átadását xml formátumban.

Mit kell tennem, ha szeretném megrendelni a szolgáltatást?

Az alkalmazást regisztrációt követően 14 napig díjmentesen használhatja. Elégedettsége esetén a kiválasztott díjcsomag befizetését követően folytathatja a szolgáltatás használatát. Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az [email protected] címen.

Mit kell tennem, ha szeretném használni a mobil CRM szolgáltatást?

A Forest CRM mobil kiterjesztését a regisztrációt követően 14 napig díjmentesen használhatja. Elégedettsége esetén kérjük tekintse át az aktuális díjtáblázatunkat, amelyben díjcsomaghoz kötődően megtalálhatóak a mobil CRM használatának lehetőségei.

Biztonságban vannak az adataim, nem kerülnek illetéktelenek kezébe?

Igen, a rendszer a kor elvárásainak megfelelő biztonsági szabályok betartása mellett került kialakításra. Az adatok biztonsága két félen múlik:

  • a részünkről vállalt adatkezelésre vonatkozó szabályokat az Adatkezelési szabályzatban foglaltuk össze,
  • az adatok biztonságos tárolása az Ön kezében lévő jelszó biztonságos tárolásán is múlik. A rendszerben használatos jelszó bármikor megváltoztatható, s javasoljuk, hogy ezt rendszeresen (célszerűen havonta) tegye is meg!

Forest CRM működésére vonatkozó kérdések

Hogyan változtatható meg a belépéshez szükséges jelszó?

A fejléc jobb oldalán található admin menüpont alatt a Felhasználók fülön válaszd ki a felhasználót. Írd be az új jelszót kétszer, majd rögzítsd a változást! A következő belépéskor már az új jelszót kell használni.

Lehet-e cégeket importálni a Forest CRM rendszerbe?

Igen cégeket és kontakt adatokat is lehet importálni a rendszerbe. Részletek a Blog szekcióban találhatók.

Milyen jogosultságok vannak?

Az alkalmazott jogosultsági rendszer is meglehetősen egyszerű. Három jogosultság használható a rendszerben:

  • menedzser: minden adatot láthat a rendszerben,
  • értékesítő: minden partnert, kontakt adatot és feladatot láthat a renszdszerben. Az "Értékesítés" fülön csak azokat az üzleti lehetőségeket látja, amelyek rá tartoznak. (Ha ő az adott partner felelőse [account menedzser], akkor az összes üzleti lehetőséget látja. Ha nem ő a partner felelőse, akkor csak azokat az üzleti lehetőségeket láthatja, amelyeket a partner felelőse rá delegált, azaz amely üzleti lehetőség felelőseként őt jelölték ki.)
  • külső munkatárs: csak azokat a partnereket, feladatokat és üzleti lehetőségeket láthatja és módosíthatja, amelyeket ő rögzített, vagy ő a felelőse.

Amennyiben a cégen belül az eladott termékek ára, a megkötött szerződések ismertek lehetnek, javasoljuk, hogy mindenki menedzser jogosultságot kapjon.

Hogyan lesz potenciális ügyfélből vevő?

A Forest CRM rendszerben az alábbi státuszú cégek kezelhetők:

  • Potenciális ügyfelek: ők találhatók a Partnerek Új fülön. A potenciális ügyfeleket kézi adatbevitelen túl be lehet importálni a rendszerbe.
  • Értékesítési folyamatban lévő partnerek: azok a cégek, akikkel már valamilyen tevékenység elkezdődött: nyitott feladatot vettünk fel hozzájuk vagy ajánlatot adtunk.
  • Élő szerződése van: azok a cégek, akikkel sikerült szerződéses kapcsolatba kerülni
  • Éppen inaktív: korábban már történt valamilyen aktivitás, de most éppen nincs nyitott feladat vagy szerződése. Ez a lista alkalmas arra, hogy megkeressük azokat a cégeket, akikkel nem foglalkozik éppen senki.
  • Archív: azok a cégek kerülnek ide, akiknél nem látunk olyan problémát, amelyet az általunk forgalmazott termékek valamelyikével meg lehetne oldani. Az archív cégek nem jelennek meg más ügyféllistában.

Mi az a Partner kategória és mire jó?

A partnerek tetszőleges csoportosítására alkalmas. Manager jogosultsággal az admin menüpont Partner kategória fül alatt hozható létre. A partner szerkesztése során lehet hozzárendelni a céghez (dolgozunk rajta, hogy drag and drop módon is hozzá lehessen rendelni kategóriát a partnerhez). A partner listák során a jobb oldalon megjelenő Partner kategóriák ablakban mint szűrő használható egy-egy partner kategória. Tetszőleges megnevezésük és számuk lehet, de javasoljuk, hogy előre átgondolt és egyeztetett kategóriákat vegyenek használatba.

Mi az a Termék és mire jó?

Szolgáltatásaink/termékeink eladásának nyomon követésére használható. Az admin menüpont Termékek fül alatt hozható létre. Mi például az Elektronikus számla szolgáltatás és a Forest CRM szolgáltatás eladásának figyelemmel kísérésére használjuk. Egy-egy Értékesítési lehetőség során megjelöljük, hogy melyik termék eladásáról is van éppen szó. Az Értékesítés fül alatt szűrőként használható. Például, egyszerűen ki lehet keresni, hogy mely cégeknél van ajánlati fázisban az elektronikus számla szolgáltatás termékünk.

Hogyan tudom egyszerűen nyilvántartani az ajánlatokat és szerződéseket?

Egy partnerhez néhány egyszerű mozdulattal csatolható a vele kapcsolatos ajánlat és szerződés, valamint megadhatók ezek főbb paraméterei is. A mellékelt példában egy projektmenedzsment szolgáltatás eladásával kapcsolatos dokumentumokat rögzítettem. A Teszt partner projektmenedzsment szolgáltatást vásárolt. Az üzleti lehetőséget az Értékesítés fülön tudom rögzíteni.

A Lehetőség szerkesztése képernyőn kiválaszthatom, hogy melyik termék értékesítéséről van szó, s egyedi nevet is megadhatok. A képernyő közepén rögzíthetők az árajánlat, valamint a szerződés fő jellemzői. Végül a kapcsolódó dokumentumok csatolhatók az adott lehetőséghez. (Javaslom megtekinteni, a rendszer jogosultság leírását, hiszen értékesítő jogosultsággal nem látható minden ajánlat és szerződés!)

Hogyan vehetek fel új felhasználót?

Menedzser joggal rendelkező felhasználó vehet fel újabb felhasználót. Az admin menüpont Partner kategória fül alatt hozható létre. Az előfizetési csomagtól függően a felvehető felhasználók száma korlátozott.

Hogyan tudok átadni egy feladatot a kollégámnak?

Gyakran előfordul az a helyzet, hogy egy ügyfél igény megválaszolásához valamelyik munkatársnak kellene egy feladatot elvégeznie (tovább kellene "passzolni" a labdát). Például a sales asszisztensnek ellenőriznie kellene valamit a weben. Ebben az esetben fel tudok venni egy feladatot, azt át tudom adni a kollégának, s az az ő feladatlistájában fog megjelenni. A feladatok szerkesztése képernyőn egyszerűen ki kell választani a Felelős mezőben annak a munkatársnak a nevét, akivel szeretném elvégeztetni a munkát.

Feladat delegálás