Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Hatékony értékesítés

Hatékony értékesítés

A munkatársak akkor járulnak hozzá leginkább cégük eredményeihez, ha értékteremtő munkával töltik munkaidejüket. Ha az értékesítésre fókuszálunk, még egy kkv esetén is fontos a munkamegosztás: az értékesítő eladással foglalkozzon, a vezető a megfelelő kontroll alapján irányítsa a munkatársakat, az asszisztens az értékesítési folyamatok zökkenőmentes végrehajtásához szükséges adminisztratív jellegű feladatokat végezze. A hatékonyság növeléséhez két területet kiemelten kell kezelni:

Tervezett munkavégzés

A sikeres eladás alapja a módszeres munka: ahhoz, hogy a kitűzött árbevételt realizáljuk, kellő számú szerződést kell kötni. A szerződéskötés feltétele, hogy elegendő ajánlatot adjunk, amit nem lehet megtenni, ha adott időszakban nem történik megfelelős számú személyes találkozó a potenciális ügyfelekkel. A tapasztalatok alapján könnyen kiszámolható, hogy mindehhez mennyi hideghívást kell elvégezni. A siker egyik kulcsa, hogy mindezt tervezetten hajtsuk végre és az eredményeket MÉRJÜK!

Kommunikáció

Az időveszteség jelentősen csökkenthető, ha a munkatársak közötti információáramlást megfelelően tudjuk biztosítani. Fontos, hogy átláthatóvá tegyük: ki, mikor, mit mondott, ígért, tett a potenciális ügyfelek részére, valamint tisztán lássuk az eladásra fordított erőforrás mennyiséget és annak eredményét.