Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

Távoli elérés

Ügyfél adatok akár mobilról

Ön hogyan rögzíti egy lehetséges ügyfele adatait (neve, beosztása, címe, telefonszáma), amikor tárgyalásra indul? Cetlin, naptárban vagy jegyzetfüzetben? Került-e váratlanul olyan helyzetbe, hogy egy eladás részleteit jó lett volna tudni, de az információk csak az irodában voltak elérhetők és az érintett munkatárs éppen egy másik tárgyaláson ült?

ForestCRM-ben tárolt adatokat bármikor elérheti, mert

  • a CRM rendszer teljes verziójának használatához csak internet elérés és egy böngésző szükséges,
  • használhatja asztali számítógépről, iPad-ről vagy Android-os táblagépről, okostelefonról,
  • a ForestCRM mobil kiterjesztéssel az összes ügyféladathoz hozzáférhet, ezen felül
    • térképen navigálhat az ügyfélhez,
    • könnyen fel tudja hívni, emailt írhat neki,
    • megnézheti aktuális feladatait, naptárát,
  • az ügyfél történetet elérheti autóban, liftben, tárgyaláson stb.