Visszahívást kérek

Vélemények

Vezetőként fontosnak tartom, hogy rendszer automatikusan statisztikát készít a programot használó minden kollégáról, így a dolgozók heti-havi teljesítménye, a munkájuk eredményessége nyomon követhető. Polgár Ferenc ügyvezető igazgató
Polgár & Polgár Kft

Rendszeres, folyamatos használat esetén a kollégák egymással eltöltött egyeztetési ideje lecsökken. A feladatok, és azok felelősei egyértelműen meghatározhatók, nincs kommunikációs űr és a felelősségáthárítás is elkerülhető. Laki Zsolt értékesítési vezető
Pap Légtechnika Kft.

A megfelelő informatikai támogató rendszer kiválasztása nálam mindig időigényes és kicsit "nyögvenyelős" feladat . A Forest CRM-re azért esett a választás, mert itt nem éreztem ezt a terhet: gyorsan megértettem a rendszer működését, nagyon tetszett a funkcionalitás és a felület. Rubányi Tamás értékesítési vezető
Innotransz Mérnöki Iroda Kft.

Miután 4 másik rendszerrel összevetettük, kiderült, hogy ez a megoldás felel meg legjobban a 4-8 mobil értékesítőt és kiegészítő személyzetet alkalmazó divíziónknak. A call-centertől az üzletkötőig, illetve a vezetői ellenőrzésig jól használható eszközt ad a kollégák kezébe. Geyer Attila ügyvezető
PrestonPartner Kft.

Irodánkban napi 3-4 személyes ügyfél találkozó és 10-15 különböző ügyintézés valósul meg, így néha "nem látjuk a fától az erdőt", a Forest CRM rendszer használatával azonban mindent pontosan nyomom tudok követni.dr. Roczkó Zsuzsanna,
Roczkó Jogi Klinika, ügyvédi iroda

CRM fogalma

ForestCRM - több új ügyfél

Mit is jelent magyarul a CRM?

A CRM az angol Customer Relationship Management kifejezés rövidítése, magyarul leginkább az ügyfélkapcsolat kezelés kifejezés használatos. Az ügyfélkapcsolat kezelés alatt egyszerűen az ügyfeleket érintő folyamat- és adatkezelést értjük, amelyek segítenek az új ügyfelek megszerzésében, valamint a meglévő ügyfelek kiszolgálásában.

CRM rendszer alkalmazásának céljai:

  • jobb ügyfélkiszolgálás,
  • ügyfél elégedettség növelése,
  • ezen keresztül az eladások, az árbevétel és a profit folyamatos növelése.

A CRM rendszerek marketing, értékesítés, ügyfélszolgálat és call center területek folyamatait támogathatják. Elterjedésüket a technológia fejlődése és áruk drasztikus csökkenése gyorsította, s ma már kis- és középvállalatok részére is elérhető.

CRM bevezetéseink tapasztalata, hogy csak azokat a folyamatokat célszerű támogatni CRM rendszerrel egy kkv-nál, amelyek mérhető árbevétel vagy ügyfélszám növekedést okoznak.

Olvasson tovább, és